Sähköisiä palveluja JHL:n jäsenille

 

OmaJHL

 

OmaJHL:ssä voit hoitaa jäsenasioitasi mihin kellonaikaan tahansa! 

OmaJHL on liiton sähköinen asiointikanava jäsenille. Palvelussa voit päivittää yhteystietosi, ammattinimikkeesi ja työsuhdetietosi. Voit myös maksaa jäsenmaksusi tai ilmoittaa jäsenmaksuvapautuksesta ja tilata maksuttoman kalenterin. OmaJHL:n kautta pääset myös jäsen- ja aktiivisivuille.

OmaJHL:ssä voit hoitaa jäsenasioitasi mihin kellonaikaan tahansa!

Kun kirjaudut omaJHL:ään ensimmäisen kerran

OmaJHL on korvannut Jäsenpalvelu 24h:n. Uuden palvelun myötä vanhat käyttäjätunnukset ja salasanat eivät palveluun käy, vaan tilalle on luotava uudet tunnukset.

Jotta voit kirjautua omaJHL:ään, sinulla pitää olla voimassa oleva sähköpostiosoite tai matkapuhelinnumero. Osoitteen tai numeron pitää olla myös jäsenrekisterissä jäsentiedoissasi.

 

OmaJHL:ssä voit hoitaa jäsenasioitasi mihin kellonaikaan tahansa! 

Jos kirjautuminen ei onnistu

Jos olet epävarma siitä, onko sähköposti- tai matkapuhelintietojasi jäsentiedoissasi, tai et yrityksistäsi huolimatta saa salasanalinkkiä puhelimeesi tai sähköpostiisi, tee yhteystietojesi päivityspyyntö jäsenpalvelun sähköisellä lomakkeella.

Kun muuttuneet tiedot on päivitetty, saat siitä viestin, ja voit tilata salasanalinkin kirjautumista varten.

Jos yhteystietosi pitäisi olla rekisterissämme oikein ja sinulla on ongelmia kirjautumisessa, kannattaa  selaimen selaushistoria tyhjentää. Tämän jälkeen kirjaudu uudelleen. Tarvittaessa lähetä salasanaongelmissa viestiä salasanat@jhl.fi .

 

Näin kirjaudut OMAJHL:ään